Najčastejšie otázky našich zákazníkov
99 % odpovedí na vaše otázky nájdete práve tu. Ak by ste si aj tak nevedeli dať rady, neváhajte nás kontaktovať.
Výber šperku
Páči sa vám daný šperk, ale chceli by ste ho v inom prevedení? Je to možné?
V Eppi je možné všetko :) Šperk podľa vášho priania skúsime nájsť v databáze našich dodávateľov, prípadne ho vyrobia naši zlatníci priamo na mieru. Kontaktujte nás telefonicky, alebo nám napíšte na e-mail či Livechat.
Čo ak mám špeciálne požiadavky súvisiace s výrobou, zabalením alebo doručením šperku?
Výzvy - tie máme radi. Napíšte nám svoje požiadavky do poznámky v objednávke alebo nás kontaktujte telefonicky, e-mailom, alebo prostredníctvom Livechatu. Pre vašu spokojnosť urobíme maximum.
Ako určiť správnu veľkosť prsteňa?
Určiť veľkosť prsteňa je občas trochu veda. S nami to ale hravo zvládnete! Dohodnite si stretnutie v našom showroome, kde vám premeriame prsty alebo prstienok, ktorý si so sebou donesiete. Ak ide o tajnú akciu, je možné si na vyžiadanie odniesť špeciálne meradlo spolu s tipmi, ako zistiť veľkosť prsteňa a nevzbudiť podozrenie.
Mám alergiu na kovy. Z akých šperkov si u vás môžem vyberať?
Väčšina ľudí nemá alergiu na zlato či striebro, ale na iné kovy obsiahnuté v zliatine. Všetky naše šperky zo striebra a bieleho zlata poťahujeme vrstvou ródia, vďaka ktorému sú vhodné aj pre alergikov. Najlepšou voľbou je ale úplne hypoalergénna platina. Ak viete, ktorý kov vám spôsobuje alergické reakcie, dajte nám vedieť. Pokúsime sa pre vás nájsť vhodný variant a zvoliť takú zliatinu, ktorá závadné prímesi neobsahuje.
Kupujem prívesok. Je retiazka súčasťou šperku?
Áno, ku každému prívesku dostanete aj retiazku. V prípade strieborných retiazok si navyše môžete vybrať dĺžku 40, 45, 50 cm alebo variabilnú 45-50 cm. Ak vám vybraná veľkosť nesedí, nie je problém retiazku vymeniť. Pri zlatých a platinových príveskoch je štandardná dĺžka uvedená v detailnom popise produktu. Retiazku je možné ale na mieru skrátiť alebo predĺžiť presne podľa vašich predstáv.
Ako do šperku vybrať správny drahokam?
Máte slabosť pre drahokamy, ale nerozumiete ich parametrom, významu alebo vlastnostiam? Na našom blogu nájdete sekciu Veľký prehľad drahokamov, kde sa o nich dozviete úplne všetko.
Z akých materiálov sú vaše šperky?
Všetky naše šperky sú vyrobené len z ušľachtilých kovov - striebra, 14-karátového a 18-karátového zlata či platiny. V prípade drahých kameňov ide o prírodné alebo laboratórne výrobený drahokam. Všetky údaje o každom šperku nájdete v detailnom popise pod jeho fotkami.
Sú vaše šperky zo striebra ródiované?
Áno, všetky naše strieborné šperky sú potiahnuté tenkou vrstvou ródia, ktorá ich chráni pred oxidáciou a sčernaním. Táto vrstva ródia sa môže časom opotrebovať a je potrebné ju doplniť. V takomto prípade nás kontaktujte a my sa už postaráme o to, aby bol váš šperk zase ako nový.
Ako kvalitné diamanty používate v šperkoch?
Ponúkame certifikované diamanty GIA, HRD, IGI, ČGL i plne etické Canadamark. Okrem prírodných diamantov u nás môžete kúpiť aj šperky s lab-grown diamantmi, ktoré sú zárukou udržateľnosti a ekológie. Všetky parametre diamantu nájdete podrobne popísané v detailnom popise vami vybraného šperku.
Z akého zlata sú vaše šperky?
Naše šperky vyrábame zo 14-karátového alebo 18-karátového zlata. Všetky údaje o každom šperku nájdete v detailnom popise pod jeho fotkami.
Dostanem k šperku certifikát?
Áno, ku každému šperku dostanete certifikát s detailnými údajmi. Záleží len na vás, či si vyberiete vytlačený alebo ekologickejší variant v PDF formáte. K certifikovaným diamantom navyše obdržíte certifikát nezávislej gemologickej inštitúcie.
Sú všetky šperky z vašej výroby?
V samotnom centre Prahy máme vlastnú dielňu s tímom skúsených zlatníkov a zároveň spolupracujeme s overenými zahraničnými partnermi a dodávateľmi. To nám umožňuje docieliť tú najvyššiu kvalitu všetkých vyrábaných šperkov. Tu uvádzame, odkiaľ naši dodávatelia pochádzajú.
Doprava, platba
Ako môžem šperk zaplatiť?
Objednávku môžete zaplatiť online platobnou metódou, bežným bankovým prevodom alebo na dobierku, teda pri prevzatí od dopravcu. Pri osobnom prevziatí môžete platiť v hotovosti aj platobnou kartou. Pri objednávkach nad 500 EUR je vopred požadovaná minimálna záloha vo výške 30 % z ceny objednávky. Pokiaľ ste neobdržali pokyny o platbe, alebo máte akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás obrátiť.
Aké prepravné spoločnosti používate?
O doručenie našich zásielok na Slovensku v ČR sa starajú spoločnosti DPD alebo Zásielkovňa. Doručovaciu spoločnosť si volíte v konečnej fáze objednávky a je len na vás, ktorú si vyberiete. Pre odoslanie balíčkov do ostatných krajín využíváme službu DHL.
Nesiem za šperk zodpovednosť pred doručením?
Nebojte sa. Kým sa vám šperk dostane fyzicky do rúk, žiadnu zodpovednosť zaň nenesiete.
Môžem si šperk prevziať osobne?
Samozrejme! Stačí sa s nami dohodnúť na termíne odovzdania a my vám objednávku starostlivo prichystáme. Radi vás privítame v našom bratislavskom showroome na adrese: Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02 Bratislava. Ak máte bližšie našu pražskú pobočku, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť si s nami prebratie v našom pražskom showroome na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1.
Posielate šperky do zahraničia?
Áno, šperky posielame kuriérom DHL do celého sveta. Doručenie do krajín EU/EHP je pre zásielky v hodnote nad 1 500 EUR zadarmo, pre ostatné je spoplatnené čiastkou 40 EUR. Ak máte záujem o doručenie zásielky do inej krajiny, kontaktujte nás, prosím. Podmienky s vami dohodneme individuálne.
Ponákupný servis
Čo ak sa šperk nebude páčiť, alebo nebude veľkostne sedieť – môžem ho vrátiť?
Nepáči sa vám, alebo nesedí? Nevadí! Kontaktujte nás a radi vám pomôžeme s výberom správnej veľkosti či iného šperku. Ku každej objednávke navyše získavate 60-dňovú záruku na vrátenie, ak vám šperk nebude z akéhokoľvek dôvodu vyhovovať. Avšak pozor – táto záruka sa nevzťahuje na šperky na mieru vrátane personalizovaných. (Viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach.)
Ako mám postupovať, ak chcem šperk vrátiť?
Aj takáto situácia môže nastať. Nenosený šperk môžete vrátiť bez udania dôvodu do 60 dní. Pokiaľ sa tak rozhodnete, kontaktujte nás a dohodneme sa na ďalších krokoch. (Viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach.)
Kúpili sme prsteň, ale veľkosť nesedí. Dá sa veľkosť prsteňa upraviť?
Veľkosť zlatých a platinových prsteňov sa väčšinou upraviť dá. V rámci našich služieb máte dokonca jednu úpravu veľkosti úplne zadarmo (maximálne o 3 veľkosti), ale záleží tiež na type prsteňa. Každú žiadosť o úpravu preto posudzujeme individuálne a je potrebné ju vopred konzultovať. Veľkosť strieborných prsteňov neupravujeme, ale nenosený šperk môžeme do 60 dní vymeniť za inú dostupnú veľkosť. (Viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Reklamačnom poriadku.)
Ako mám postupovať, ak chcem upraviť veľkosť prsteňa?
Ak vám nevyhovuje veľkosť prsteňa, ozvite sa nám. Ak bude úprava veľkosti možná, spolu sa dohodneme na ďalšom postupe. (Viac podrobností o podmienkach pre úpravy veľkosti prsteňov zadarmo nájdete v Reklamačnom poriadku.)
Šperk je poškodený, ako mám postupovať?
Každý šperk pred odoslaním starostlivo kontrolujeme a za všetky naše produkty ručíme. Ak by ste predsa len na šperku odhalili výrobnú vadu, na naše náklady ju opravíme, alebo vám dodáme nový šperk. V prípade, že sa šperk poškodí pri nosení, radi sa oň postaráme a urobíme všetko pre to, aby sme ho vrátili do pôvodného stavu. V každom prípade ide poškodený šperk najskôr na posúdenie k našim zlatníkom. Ak ide o mechanické poškodenie, je oprava spoplatnená. Nech už ide o akúkoľvek závadu, neváhajte nás kontaktovať. Na základe vašej konkrétnej požiadavky sa spolu dohodneme na ďalšom postupe. (Viac podrobností o podmienkach pre reklamácie a opravy produktov nájdete v Reklamačnom poriadku.)
Ako mám postupovať, ak chcem nechať šperk vyčistiť?
Každý šperk sa nosením opotrebuje a občasné vyčistenie mu jedine prospeje. Základnú starostlivosť mu ľahko poskytnete aj doma, tú odbornú ale nechajte na nás. V rámci doživotnej záruky váš Eppi klenot raz ročne zadarmo a profesionálne vyčistíme. Verte, že späť ho dostanete ako nový. Ak potrebujete šperk vyčistiť častejšie, túto službu poskytujeme v cene 12 EUR. Štandardná doba spracovania je do 30 dní, za expresný príplatok 20 EUR je možné vyčistenie do 5 pracovných dní. Ak chcete niektorú zo služieb využiť, najskôr nás kontaktujte. Dohodneme s vami ďalšie kroky. (Viac podrobností o podmienkach pre čistenie produktov zadarmo nájdete v Reklamačnom poriadku.)
Ako mám zabaliť šperk, ktorý vám chcem poslať?
Šperk je krehký výrobok, je vhodné ho vložiť do pôvodnej krabičky, aby sa predišlo prípadnému poškodeniu. Krabičku obaľte bublinkovou fóliou a spolu s číslom vašej objednávky a kontaktnými údajmi vložte do obálky.
Akým typom zásielky mám šperk poslať?
Do chvíle, než k nám šperk dorazí, zaň neručíme. Oplatí sa preto zásielku poistiť na čiastku zodpovedajúcu hodnote šperku. Túto možnosť ponúka ako Zásielkovňa, tak napríklad Slovenská pošta.
Máte nezodpovedanú otázku?
Je viac možností, ako nás môžete kontaktovať, aby sme vám mohli zodpovedať vašu otázku.
Telefonicky, e-mailom, na online chate alebo osobne v našom bratislavskom showroome.